Zajema temeljito anamnezo, pogovor na podlagi katerega lažje določimo vzrok nastalih težav. Na podlagi ugotovitev določimo kratkoročne in dolgoročne metode in cilje obravnave.

Uporabljamo piškotke za prilagajanje vsebine in oglasov, zagotavljanje funkcij družbenih medijev ter analizo našega prometa. Prav tako delimo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta s našimi partnerji za družbena omrežja, oglaševanje in analitiko. View more
Cookies settings
Sprejmi
Pravilnik o zasebnosti in piškotkih
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Splošno
Pri uporabi spletne strani in storitev na spletni strani se vaši osebni podatki obdelujejo v skladu s temi pogoji. Lastnik storitve kot upravljavec podatkov posveča posebno pozornost varovanju zasebnosti informacij in osebnih podatkov, ki jih pridobi od uporabnikov. Osebni podatki se bodo zbirali, obdelovali in hranili v skladu s predpisi o varstvu osebnih podatkov in temi pogoji. V nadaljevanju vas bomo seznanili s sistemom zbiranja, shranjevanja, uporabe in širjenja osebnih podatkov.
Spletno stran revita.si lahko obiščete brez registracije.
Ob obisku spletne strani (tudi ob obisku brez prijave) si lastnik storitev pridružuje pravico do shranjevanja informacij na uporabnikovem računalniku, tablici ali telefonu v obliki piškotka (’’cookie’’) ali podobne datoteke, katere namen sta prilagoditi spletni portal željam uporabnikov in zagotavljanje do uporabnikov prijaznih spletnih storitev. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik.
Informacije o upravljalcu
REVITA manualna in športna terapija, PETRA VRANIČAR s.p.
Nameni obdelave in pravne podlage
Upravljavec – lastnik storitve obdeluje osebne podatke za naslednje namene: - za zagotavljanje, izvajanje in uporabo storitev – kjer je za zagotavljanje storitev oziroma  v skladu s temi pogoji potrebna obdelava osebnih podatkov, bo upravljavec obdeloval osebne podatke, potrebne za izvajanje pogodbe. Če nam uporabnik poda soglasje, bo lastnik storitve podatke obdeloval tudi za namene, za katere je soglasje podano. Ko obdelava osebnih podatkov temelji na soglasju, lahko uporabnik to soglasje kadar koli prekliče.
Zakoniti interes
Podlaga za obdelavo podatkov je lahko tudi zakoniti interes, s katerim upravljavec zasleduje  poslovne interese družbe ali tretjih oseb. Upravljavec bo osebne podatke obdeloval na podlagi zakonitega interesa za namene, opredeljene v teh pogojih ali drugih dokumentih, ki urejajo posamezno pogodbeno razmerje.
Vir podatkov
Upravljavec podatke pridobi neposredno od posameznika.
Obdobje hrambe
Upravljavec bo zbrane podatke hranil do preklica s strani uporabnika ali le toliko časa, kolikor bo nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. Piškotki in podatki, vsebovani v piškotkih, se hranijo v skladu s pravili o uporabi piškotkov.
Pravice posameznikov
Uporabniki lahko zahtevajo: - izpis ali vpogled v podatke, s čimer se lahko seznanijo z osebnimi podatki, ki jih lastnik storitve o uporabniku obdeluje, - popravek podatkov v primerih, ko uporabniki menijo, da osebni podatki, ki jih obdeluje lastnik storitve, niso pravilni, - izbris ali omejitev obdelave svojih osebnih podatkov, če želijo, da lastnik storitve preneha oziroma omeji obdelavo vseh ali dela njihovih osebnih podatkov. Poleg tega lahko uporabniki: - ugovarjajo obdelavi osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa ali za namene neposrednega trženja, - uveljavljajo pravico do prenosljivosti osebnih podatkov, ki so jih posredovali lastniku storitve. - na e-naslov: info@fizioterapija-ljubljana.si Uporabnik se mora v vlogi, s katero uveljavlja svoje pravice, ustrezno identificirati in jasno opredeliti svojo zahtevo. Popravke podatkov lahko uporabniki lastniku storitve sporočijo pisno ali pa s podpisom novega dokumenta za pogodbeno razmerje, v katerem se navedejo popravljeni podatki. Določene pravice uporabnikov so lahko v posameznih primerih omejene na podlagi predpisov (npr. prepoved obveščanja o morebitni preiskavi ipd.). Lastnik storitve bo posamezniku informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi prejetih zahtev, praviloma zagotovil v roku enega meseca, nikakor pa ne kasneje kot v treh mesecih.
Save settings
Cookies settings
Scroll to Top